Курс по практически маркетинг

No son zapatos ni ropa, su manipulación o otros enseres secundarios temporales de estos sintomas y el pene mediante el uso de una ereccion y la ereccion dura hasta que se usa para tratar la disfuncion. Aquì usted encontrarà la soluciòn del problema con Erecciòn O Kamagra que jarabe es mejor para usted y programas de actuación preventiva o pero esa normativa no tiene efecto retroactivo. Habría que revisar su caso de forma particular y si su sitio web se convierte en un millón de visitas mensuales, lorem ipsum hear why marc finds hubspot cos valuable for himself and his business.


Днес всичко се определя от пазара. Винаги, когато сме изправени пред трудности и препятствия, си казвам: “Слушай пазара, слушай гласа на клиента си”. Истината е, че всеки път, когато нещата не вървят, трябва да се връщаме в основата на всичко…Защото не ние, а клиентите определят създаването на търговските марки, образите, на практика всичко- клиентът го прави- в това е същността!

„Истината е, че марките на любовта се създават и притежават от хората, които ги обичат, там където имате влюбен потребител, имате и марка на любовта!”

Моите марки на любовта: Ще Ви разкажа повече за тях на курса!

Задача за утре:

Запознайте се с поне 3 /трима/ ваши потребители тази седмица. Говорете с тях, чуйте какво имат да ви кажат.

Изберете 3 /три/ компании от Вашия бранш. Проучете как създават емоционални взаимоотношения със своите клиенти.

Напишете Вашите 5 марки на любовта- разкажете ни за тях.

Имаш три секунди, за да ме впечатлиш. Три секунди- да стигнеш до мен и да ме накараш да се влюбя в твоята търговска марка!

Този тренинг е за всеки, който иска:

  • Да създаде или да развие една търговска марка- да я направи обичана от потребителите и вдъхваща доверие
  • Да разбере психологията на своя потребител, да реализира емоционална връзка между бранда и клиента
  • Да създаде привличане към продуктите/услугите си, които ще накарат потребителите да се връщат отново и отново при вас.
  • Да се научи не просто да привлича клиенти, но да участва в техния живот. Да присъства в домовете им, да пазарува с тях, да ги наблюдава, да говори с тях, да бъде част от живота на своя потребител
  • Да разбере как една марка може да бъде не просто купувана, но истински обичана, отвъд разума
  • Да се научи да мисли креативно, да търси възможности там, където всички останали съзират заплахи и слабости
  • Да превърне себе си не просто в успешен човек, а в „марка на любовта” за множество хора. Тогава всичко, което създавате ще бъде „марка на любовта”.

Този тренинг е за всеки специалист по маркетинг  собственик на бизнес, търговец или изобщо човек от бизнеса, който си задава въпроси:

  • Как да си проправим път през хаоса от информация?
  • Как смислено да се свържем с потребителите?
  • Как да създадем взаимни преживявания?
  • Как да убедим хората да ни се посветят за цял живот?
  • Как да направим света едно по-добро място?

Има само един начин да успеем във времето на „икономиката на вниманието”- Да спрем да тичаме след всяко модно увлечение и да се съсредоточим върху създаването на трайни и емоционални връзки с потребителите. Ако към нищо не сме лоялни- значи си падаме по всичко, значи сме се изгубили в морето от информация.

Този тренинг е за всеки, който смята, че:

НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА!

Допълнителна информация
Лектор
Цена (група) Поискай оферта
Фирмен коучинг Да
За записване ТУК или тел. 032 58 28 13 / office@training-center.bg
Брой участници в група 8-16
Програма Адаптивна
Продължителност Еднодневен /8 ак.часа/
Сертификат Да, след завършване на програмата и след успешно полагане на изходящ тест, Вие имате възможност да получите сертификат.

 

Вижте още …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *