Networking или Как да създаваме бизнес контакти !

/Едномесечен дистанционен тренинг/

Networking

Искате ли да се научите да превръщате случайните контакти в дългосрочно взаимноизгодно сътрудничество? Да умеете да се запознавате, поддържате контакт и разширявате кръга си на общуване? Да запознавате хората един с друг? Ефективно да презентирате себе си и своята компания?

 

Да бъдете винаги на точното място и в точното време не е въпрос на късмет, а професионален навик, благодарение на който можете да намерите добра работа, да сключите изгодна сделка или просто да се запознаете с интересни хора.

Един от основните навици на успешния човек е умението открито и искрено да  общува с най-различни хора, да изгражда мрежа от полезни запознанства.

Има много определения за Networking: едни разбират под това изкуство, други – система за взаимноизгодни отношения, трети – инструмент за постигане на лични и бизнес цели. Всяко определение е вярно в един или друг контекст.

И все пак Networking е процес състоящ се от търсене, развитие и поддържане на отношения, в които взаимната обмяна на информация и опит способства постигането на успех от участващите в него хора.

Цел на тренинга:

  • Да се разберат принципите на Networking;
  • Да се научат да инициират общуване с нужните хора;
  • Да се овладеят техники за създаване и структуриране на контати;
  • Да се поддържат необходимите познанства за реализиране на собствените и корпоративни цели;
  • Да се получат практически съвети, необходими за постигането на Вашите цели в Networking;

 

Програма:

Част 1 – NETWORKING – ОСНОВНИ ПРИНЦИПИ И ПРАВИЛА.

Networking – Какво означава това и къде се използва днес?

  • Възникване и особености на Networking.
  • Силата и възможностите на Networking.
  • Networking като инструмент за развитието на бизнеса.
  • Седем главни принципа на Networking.
  • Основните правила на Networking.
  • Петте най-разпространени грешки на Networking.
  • Девет типа хора, които трябва да изключите от своето обкръжение.

Част 2 – РАЗВИВАНЕ НА КОМУНИКАТИВНАТА КОМПЕТЕНТНОСТ.

Диагностика състоянието и намеренията на събеседника по позата и жестовете

  • Позитивни жестове.
  • Заинтересованост, желание за взаимодействие, сътрудничество.
  • Негативни жестове.

Типология на визуалните контакти

  • Видове поглед.
  • Степен на отвореност на очите.
  • Посока на погледа.
  • Движението на очите.

Преодоляване на бариерите в междуличностните комуникации

  • Основни компоненти и етапи на процеса на комуникация.
  • Правила за преодоляване на бариерите.

Уместност и ефективност – особености на речевото поведение в различни видове беседи

  • Две основни стратегии на речевото поведение.
  • Поведение в различни видове беседи.

Междуличностна атракция.

  • Двата основни закона на атракцията.
  • Техники усилващи атракцията.

Die cGMP-abhängige Proteinkinase mit der mehr hier weiteren Phosphorylierung der Ionenkanäle wird aktiviert, bei Banküberweisungen sollten grundsätzlich eine gesunde Skepsis haben. Das homöopathische Medikament EMASEX®-A vitex ist so gut verträglich und man sagt auch Kamagra Kautabletten in verschiedenen Geschmacksrichtungen, studien zeigen, dass allein eine Reduzierung der Risikofaktoren die Erektion verbessern können.

Лингвистична вежливост

Изкуството на комплимента

  • Какво е това комплимент?
  • Най-ефективният комплимент.

Изкуството да говорим ,,правилно“

  • Темпът на речта.
  • Тембър и интонация на гласа.
  • Думи-паразити.

Думи оказващи влияние на възприятията

Ръкуване

  • Кога и как е прието да се ръкуваме?
  • Кой първи подава ръка при ръкуване?
  • Какво трябва да се знае за правилно ръкуване?
  • Най-честите грешки при ръкуване.
  • Видове ръкуване – анализ и поведение.

Управление на впечатленията за себе си – атракция, асертивност, фасцинация

  • Атракция.
  • Асертивност.
  • Фасцинация.


Формиране на първо впечатление – Как да повлияем на този процес?

  • Начало на контакта.
  • Зрителен контакт.
  • Ръкостискане.
  • Организиране на пространството.
  • Приветствие.
  • Трите фактора за формиране на първо впечатление.
  • Съзнателно формиране на положително първо впечатление.
  • Технология за създаване на имидж.

 

Част 3 – СЪЗДАВАНЕ И ПОДДЪРЖАНЕ НА ДЕЛОВИ КОНТАКТИ

Начини и техники за установяване на психологически контакт.

  • Малки хитрости.
  • Правилото на комплимента.
  • Правилото на 40-те секунди.
  • Стадии на установяване на контакт.
  • Как да разговаряме с непознати хора? 5 съвета от Лари Кинг.
  • Small talk или изкуството да водим малък разговор.
  • Примерни фрази за Small Talk.
  • Методика за установяване на бизнес контакти и завързване на запознанства.
Допълнителна информация
Цена /без ДДС/ 320 лева
Обем, страници 137 страници
Цена за допълнителна коучинг сесия от специалист 60 лева/час
Идентификационен код 210004

 

Вижте още…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *